2 нояб. 2015 г.

Хоп, мизантроп!

Чем больше городын улӥськод, тем больше тон мизантроп луиськод кадь. Особенно, ку тон ветлӥськод мерлыко транспортэн. Кошмар. Вазь ӵукна, ваньзы тулляськемын. Шоканы ик секыт луэ кадь.

Султоз азяд кыӵе ке ныл, кудӥзлэн кузь йырсиез лэзьямын. И со йырси электризоваться кариськемын. И со йырси тынад синмад, ымад пыре, мугоре лякеське. Малпанъёсад тон просто кутӥськод со йырсиез выжытӥз но вандӥськод!

Эшшо ке мар ке кадь зол духияськем, яке кема мисьтӥськымтэ адямиос. Тон мынӥськод остэ шуыса, только бы не ӧскыны со зынлэсь.

Яке дорад пыдкутчандэ чылкыт карыса,  потӥськод но, сое сачь-сачь лёгало со автобусын ик.

Уске умме усиськод пуконъяд (вазь ӵукна изем потэ мар ке кадь зол) но тонэ резко кыӵе ке нылкышно донге мын укно пал дураз пуксьы шуыса. Собере эшшо шапказэ тупатэ на пуксем бераз чуть гырпуменыз син дуре вуттытэк. И фиг вазёд сыӵе мадамаослы, астэ сӥтен кисьтозы. А тыныд собере нылпиосын ужано на сыӵе мылкыдын.

Яке бертыку пуксиськод бушам пуконэ но кыӵе ке нылкышноос берын кутскозы зульыны (будьто бы ог-огзылы верало, но чтобы и мон но мед кылом):"Вот нынче-то молодежь она такая, не понимает, что взрослые устают после работы. Сидят целый день в школе. Не устают что ли сидеть". Стою, бл**. Берыктӥськыса сыӵе но шуккем потэ. Ах, да. Мон же рюкзакен но джинсыен. Какой монэ дышетӥсь кожалод. Ачим виноват.

Огполаз ӵукна мынӥ вал таксиен, секыт пакет нуоно шуыса (школьной мероприятилы "Магнитын" 365 кампет чотаса, пуйые тыри вал. 5 килоез пельпум вылам, автобусын сылыса, ӧй вуттысал, дыр). Таксиысь школа азьын потыкум таксист юа:"Ну что, учиться?" "Мхм,- шуисько,- учить". "Учить? Не молода ли?"

Берло дыре автобусъёс монэ изьто. Жадемлэсь, дыр. Всё, будто лэйкато монэ люлькаын, сразу син кыниськыны кутске. Азьло вообще изем уг поты вал транспортын.

Кошконо кытчы ке ял карыны. Срочно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий